Met een paar personen zijn we bezig geweest om een nederlandstalige MK-fanclub op te richten. Om iets extra te bieden is contact gelegd met diverse partijen. Helaas is daar weinig uitgekomen. Ik ben wel een groot voorstander van een fan-dag. Na deze concertreeks zouden we daar weer mee aan de gang kunnen gaan. Tot en met 8 augustus heb ik daar weinig tijd voor ivm MK tour en daarna vakantie (wat is het verschil
).
@ Jeroen: PC heeft niet geantwoord!! Maar misschien vanwege tourperikelen geen gunstige tijd.
Bij mij in de buurt (Tilburg en omgeving) weet ik vast wel iets te regelen dat er geen zaalhuur nodig is, maar dat betekent vanzelf dat drankjes wel tegen gewone prijzen genuttigd moeten worden en geen eigen dranken meegenomen mogen worden. De locatie die ik voor ogen heb is wel geschikt voor optreden van een band of zo en ook ruim genoeg voor standjes met diverse zaken.
Wat van belang is, is dat we weten wat de opkomst zal zijn, groot verschil of er 30 personen komen of 300!! Hoe komen we daarachter, met name om de organisatie niet met een gat te laten zitten. Het is niet heel moeilijk om te organiseren, maar er moet wel opkomst zijn. Alle idee